Wat is Go Connect Desktop?
Go Connect Desktop is de standaard desktop-client voor gebruikers (beschikbaar op pc en Mac), die een reeks functies biedt, afhankelijk van het gebruikte licentietype.

Telefoneren
Bellen vanaf uw computer is eenvoudig met Go Connect.
Het zal uw productiviteit verhogen door u tijd te besparen en het aantal verkeerd gekozen nummers te verminderen.

Oproepen ontvangen
Met Go Connect kunt u zien wie er belt voordat u de telefoon opneemt. Dit kan op veel manieren nuttig zijn.
Als u bezig bent met een project, kunt u selectief bepalen welke oproepen u wilt beantwoorden. Ook kunt u hiermee de beller op een meer persoonlijke manier begroeten. Bij het ontvangen van een oproep is het heel eenvoudig om de naam van de beller op te slaan voor toekomstig gebruik. Ook met CRM-integratie worden de gegevens van bellers snel doorzocht en weergegeven.

Oproepen doorverbinden
Go Connect biedt een eenvoudige methode om gesprekken door te verbinden.
Via het aanwezigheidsvenster kunnen gebruikers de beschikbaarheid van hun collega’s zien en intelligente beslissingen nemen bij het doorverbinden van gesprekken.
Gebruikers kunnen onmiddellijk doorverbinden om snel oproepen te verspreiden. Of ze kunnen Go Connect eenvoudig gebruiken om met collega’s te overleggen en tussen gesprekken te wisselen.

Webpagina kiezen
Go Connect ondersteunt twee afzonderlijke manieren om te bellen vanaf webpagina’s.
Webpagina’s kunnen worden gescand op geldige telefoonnummers en als ze worden gevonden, worden ze omgezet in hyperlinks om het kiezen gemakkelijk te maken. Bovendien kan Go Connect worden geconfigureerd om rechtstreeks vanuit veel webgebaseerde zakelijke applicatiepakketten te bellen.

Klembord kiezen
Elke keer dat u een geldig telefoonnummer naar het klembord kopieert, verschijnt er een Windows-melding die, wanneer erop wordt geklikt, het nummer zal bellen.

Kiezen op maat
Met Go Connect kunnen ontwikkelaars rechtstreeks vanuit hun applicaties inbelondersteuning toevoegen.

Instructies worden geleverd binnen de software.
Als alternatief kan Go Connect vaak worden geconfigureerd om met bestaande applicaties te werken om ontwikkelingswerk te besparen. Zie “Kiezen via toepassing” voor meer informatie.

Kiezen van toepassingen
Go Connect ondersteunt verschillende manieren van bellen vanuit applicaties.
Veel toepassingen kunnen worden ingeschakeld om rechtstreeks vanuit de toepassing te kunnen bellen.

Go Connect Office
Functies omvatten desktop call control, aanwezigheid, messaging, click-to-dial, integratie met Outlook, Google Contacten en Lotus Notes, maar sluit integratie uit met de andere CRM- en databasesystemen die door Go Connect CRM worden ondersteund.

Go Connect Office Plus
Office Plus biedt alle functies van Office en biedt daarnaast een verbeterde gespreksgeschiedenis.
Voorkeursapparaatkeuze, op beschikbaarheid gebaseerde acties en de gecombineerde weergave van het aanwezigheidsvenster zijn ook beschikbaar met deze licentie.

Go Connect CRM
CRM biedt alle functies van Office Plus en biedt daarnaast integratie (bellerpreview, schermpopping, zoeken in adresboek) met een uitgebreid scala aan populaire CRM- en andere klantgerichte applicaties. Andere databases kunnen op verzoek worden ondersteund. Klik hier voor meer informatie over de applicaties waarmee we werken.

Introducing Go Connect 3.0

Integraties
Een invoegtoepassing is een programma dat is geschreven om de Go Connect-client te koppelen aan een specifieke bedrijfstoepassing. De invoegtoepassing wordt meegeleverd met en geconfigureerd vanuit de Go Connect-client en biedt een reeks set-integratiefuncties uit de onderstaande lijst. Er kunnen maximaal vier invoegtoepassingen tegelijkertijd worden geconfigureerd.

Beller Preview
Toont de naam van de beller in het voorbeeld- of telefoonvenster wanneer er een match tegen wordt gevonden in de geïntegreerde bedrijfstoepassing (en).

Popup
Klik op het pictogram van de bedrijfsapplicatie in het Telefoon- of Voorbeeldvenster en het contactrecord van de beller wordt direct in de geïntegreerde bedrijfsapplicatie geopend.

Contact zoeken
Doorzoekt tegelijkertijd de geïntegreerde bedrijfsapplicaties en schakelt Contact Popping of Click to Dial uit de resultaten in.

Activiteitenregistratie
Creëert handmatig of automatisch een activiteitenrecord van een binnengekomen oproep binnen de geïntegreerde bedrijfsapplicatie en maakt het mogelijk notities toe te voegen.

Klik om te bellen
Maakt het mogelijk om rechtstreeks vanuit de zakelijke applicatie te bellen. De exacte methode verschilt per bedrijfstoepassing.

Standaard integratie:
Standaardintegraties zijn doorgaans * standaard beschikbaar binnen de Go Connect-client en de installatie kan worden voltooid door de reseller / eindgebruiker met behulp van de meegeleverde invoegtoepassing. Standaardintegraties maken gebruik van open API’s of profiteren van partnerovereenkomsten met de ontwikkelaar van bedrijfstoepassingen en er wordt verwacht dat de ondersteuning voor toekomstige releases zal worden gehandhaafd. Klik op het tabblad Standaard bovenaan deze pagina om alle bedrijfsapplicaties die als standaard zijn geclassificeerd en de ondersteunde integratiefuncties te bekijken.

Integratie op maat:
Gecontroleerde integraties worden doorgaans geleverd op projectbasis van een klant en er is ofwel een beperkte overeenkomst of er wordt geen overeenkomst gesloten met de applicatieontwikkelaar en ondersteuning voor toekomstige releases is mogelijk niet beschikbaar. De integratie-invoegtoepassing is standaard niet beschikbaar binnen de Go Connect-client en moet tijdens de installatie worden ingeschakeld door de Go Connect-ontwikkelaar. Klik op het tabblad Gecontroleerd bovenaan deze pagina om alle bedrijfsapplicaties te bekijken die zijn geclassificeerd als Gecontroleerd en de ondersteunde integratiefuncties.

TAPI:
Deze methode biedt een TAPI-stuurprogramma dat verbinding kan maken met een TAPI-compatibele * toepassing. Met TAPI-integratie levert de bestuurder eenvoudig oproepinformatie aan de bedrijfstoepassing en het is de bedrijfstoepassing die de integratiefuncties biedt. Het is raadzaam contact op te nemen met de provider van de bedrijfsapplicatie om erachter te komen welke integratiefuncties worden ondersteund.

Ook is er een mooie integratie met zorg applicaties. Lees het volgende artikel over Mondago icm bijvoorbeeld Pharmapartners.