Een eigen Telefooncentrale die met u mee groeit.
Zakelijke communicatieservers bieden oplossingen voor reële zakelijke problemen: door de communicatie te vereenvoudigen en te verbeteren, de kosten te verlagen en de productiviteit te verhogen. Ze moeten zich aanpassen aan de manier van werken van de organisatie waarin ze worden ingezet.
De centrales zijn gebaseerd op de IP- en SIP-protocollen, en zijn uitermate flexibel en kunnen worden geïntegreerd in uw huidige infrastructuur. Dankzij de modulaire architectuur kan het systeem worden afgestemd op uw behoeften – of het nu gaat om een klein tweepersoonskantoor of een grote onderneming met verschillende vestigingen met een of met meerdere toestellen.
Het systeem ondersteunt ook een combinatie van TDM- en IP-technologie, alsmede systemen die volledig zijn gebaseerd op de IP-technologie. Bovendien kunnen smartphones en tablets naadloos worden geïntegreerd, waardoor u kunt profiteren van de voordelen van het werken op eigen apparatuur.
De centrales bieden een innovatieve Unified Collaboration & Communication-omgeving, inclusief desktophulpmiddelen, voicemail en een interactief Voice Response (IVR). Volledig transparante netwerkvoorzieningen, eersteklas spraakkwaliteit in HD-audio en snelle capaciteitsuitbreidingen.
Als kerncomponent van een krachtige VoIP-oplossing vormen de centrales een veilige investering, die optimale betrouwbaarheid en flexibiliteit biedt.
Gezondheidszorg
De telefooncentrales voorzien in betrouwbare mobiele communicatie, verbeterde doorverbindingsopties en flexibele integratie met computers. Deze eigenschappen maken dit de ideale oplossing, omdat deze kan worden geïntegreerd in bestaande databasetechnologie en systemen die worden gebruikt in de gezondheidszorg.
Verkoop
De krachtige en configureerbare functies die de centrales bieden, vormen alles wat u nodig hebt om in contact te blijven met huidige en potentiële klanten en deze te beheren – zoals de mogelijkheid van integratie in veel CRM-databases.
Onderwijs
De SIP-functies van de centrales bieden u een eenvoudige manier om te voorzien in toestellen op meerdere onderwijslocaties. Door mobiele en DECT-telefoons te integreren zijn medewerkers altijd bereikbaar – waar zij zich ook bevinden op de locatie.
Overheid Overheidsinstellingen kunnen groot en complex zijn. Inkomende oproepen bij deze instellingen moeten altijd goed worden doorverbonden en nauwkeurige gesprekslogboeken en rapporten zijn essentieel. De krachtige IVR- en Unified Messaging-functies op de telefooncentrales zijn eenvoudig te configureren en zorgen ervoor dat aan deze vereisten wordt voldaan.
Helaas heeft Panasonic besloten in de toekomst te gaan stoppen met de productie van hun communicatie oplossingen en bieden wij naast Panasonic natuurlijk ook veel andere mogelijkheden.
Toch liever een hosted oplossing? Bekijk onze Vast mobiel in een of Xelion VoIP Telefonie oplossingen.